onsdag 12. august 2009

Litt kort oppdatering..

Ja nå er det lenge siden sist jeg skrev her. Jeg har gjort ganske mye i sommer, og vært litt rundt på farten. Jeg har vært på Speiderleir, holdt på med slåtta, sløvet ;), gravet i hagen, vært på tur til Sjøvegan mm. Så jeg har litt å oppdatere, må ta det litt etter hvert..

Av håndarbeide har jeg heklet en duk, en brikke og er begynt med en duk til. De er i mørk lilla. Planen var å lage meg et handarbeid jeg kunne ta med på speiderleiren, det måtte ta liten plass, vare lengge og ikke bli skittent. Så da ble det lilla hekling.

Jeg har og brukt opp en masse restegarn igjen, det var av bomull og ble til en masse grytekluter. 8 par for å være nøyaktig. Bilder kommer etter hvert. JEg har så mye å gjøre...

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har hatt en fin sommer!
    Gleder meg til bilder! :)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett