søndag 30. august 2009

Blåbær-kosetur i dårlig form..

Torsdag som var, våknet jeg med en kropp jeg gjerne skulle kunnet solgt på billigsalg. Beina verket, armene verket og hodet verket, støl og stiv, var så vidt jeg greide å få på meg sokkene uten hjelp.. Noen dager er bare slik. Jeg sto opp, fikk guttene på skolen spiste to ibux og la meg igjen. Jeg lå til 12, men uten håp om å sove -søvn blir det lite av.. og så var det 2 nye ibux.
OG så om det store: Jeg hadde lovet guttene blåbærtur med grilling, så det var bare å pakke i sekken og hente guttene på skolen - og enda et par ibux... Heldigvis hadde jeg handlet dagen før.
Etter vi kom fram ble det 2 nye ibux, så det gikk på et vis.. Det er smertelindrende bare å være ute, så jeg fyrte bål og kokte kaffe mens ungene plukket bær.
Vi grillet pølse, mais, og laks med pesto. DET er snadder det :D
Jeg rensket og koste meg med slikt pirkarbeid. Totalt plukket guttene ca 3 kg til sammen - de plukker begge og selger, så de gjør seg fort noen kroner.

Å dra på tur i dårlig form gikk jo bra, det er godt for sjelen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar