fredag 14. august 2009

Bryllup

18. Juli var vi invitert i bryllup til Stein Albert (søskenbarnet mitt) og Ruth Helen. Det var fantastisk trivelig!
Nydelig brudepar og brudepiker :)


Kakene ble både lekre og gode!


Det eneste skåret i gleden var at mannen min ikke kunne bli med. Vi har lagt nytt tak på huset i sommer, og taket ble forsinket, så det kom ikke før fredag 17. juli, og da hadde mannen bare ei uke igjen av ferien, så han måtte prioritere det. Han fikk hjelp av en kompis, så da var det bare å slå til og jobbe. Taket far ferdig torsdag 23.juli og fredag 24. juli kom regnet..

Da jeg dro i bryllupet hadde jeg bestemt meg for å ta bare en dagstur... så det var opp tidlig, 4,5 timer kjøring nordover på formidagen, finne en bensinstasjon og kle seg om, og så rett i kirka... Jeg var der til 23.30, da startet jeg hjemover. Planen var å kjøre helt hjem, men jeg hadde sovet så dårlig natta i forveien at jeg regnet med jeg ble trøtt, så i bagasjerommet på golfen min lå det en mini lavo og sovepose. På tur opp Kråkmofjellet kl 03.15 var det stopp. Det er en nydelig utkjørsel der hvor jeg satte opp lavoen og i løpet av 10 minutter var jeg i soveposen. Litt over 9 våknet jeg og startet hjem. En alldeles nydelig tur :)

1 kommentar: