torsdag 25. juni 2009

Vi øver til landsleir....

Vi var på speidertur i fra søndag til mandag. 2 storspeidere og 4 småspeidere. Thor-Magnus og kompisen øvet på å sage til de drar på landsleir torsdag i neste uke, så alt må testes - også å sage i fingeren:
Han sa at det ikke var vondt, men det hjalp ikke, for med et slikt gap var det bare å ringe legevakta... Vi gikk i 17 min til bilen (takk og lov at det ikke var lengre...) Og etter ca 40 min i bil var vi framme på legevakta. De sa det var bra jeg kom, for det måtte syes, og slik så det ut etterpå:
Vi dro tilbake til hytta etterpå, og mandag var vi på en lang flott tur. Siden jeg ikke har innhentet tillatelse til å legge ut bilder av alle speiderne blir det kun et bilde bakfra ;) Vi hadde strålende vær og det var skikkelig varmt!



Nå er det snart speiderleir neste :D

1 kommentar:

  1. Awwww så vond ut den fingeren
    Håper speiderleiren går bedre og uten skader !!!

    Det ligger en Award og venter på min side til deg og denne bloggen

    Klem fra Siv

    SvarSlett