torsdag 4. juni 2009

Ridetur


Bli med på en liten ridetur: I alle fall her på blåggen min ;)








I går var jeg med på en "spontantur". Ei veninne av meg har flyttet hit, og hun har hest. I går kveldskulle vi gå en fjelltur sammen, og hun skulle leie hesten sin - vi har ikke hest på samme stall,altså.. På vei til stallen kom ei som eier 3 andre hester og spurte om vi ville låne en av demmes i tillegg... Det var jo bare dumt å si nei til det. Så vi dro på tur. Hilde på fjordingen sin, og jeg på varmblodsen Magic Rose. Super hest. Egentlig har hun litt for mye motor etter min smak, men bevare meg vel, hun var stødig som fjell, og ikke noe tull. Red henne for det meste på lange tøyler. Herlig hest!! Det var virkelig fint, vi red oppover og oppover, og da vi var på nesten på toppen og vi snudde var jeg litt glad for at jeg ikke gikk selv, hehe.

Bilde fra lit utsikt inni skauen:

MAgic:

1 kommentar:

  1. Hvor produktiv du er !!!
    Og film fra hesteryggen,hærlig !! Fikk skikkelig lyst å dra til en stall og låne en hest eller to ...
    Kanskje det blir mulig i løpet av sommeren ...

    SvarSlett