torsdag 25. juni 2009

På fjelltur



jeg har verdens søteste ponni :) Etter som minsten har betennelse i begge beina sine kunne ikke han GÅ på skoletur til Storsteinsfjell.... Men jeg hadde plan B i baklomma. T-M kunne vel RI på tur? Alternativet var å bli hjemme! Så kl 8 om morgenen var vi på beite og hentet Vindy i regnværet, hun var glad for oppmerksomheten.. Vi tok turen gjennom skogen til Klungsetmarka der vi skulle møte resten av klassen. på tur opp var Vindy helt eksemplarisk, hun klatret som ei geit opp de bratteste plassene! Jeg gikk først, komanderte henne til å stå i ro, og da jeg fant plass til både meg og henne i bratta fik hun komme etter. Helt suverent! Ble jommen litt imponert, ja! Og overmyrene der det var plank var hun litt skeptisk, men da hun skjønte at alternativet var å gå i myr var hun ikke vanskelig å overtale, hun gikk selv.


Måtte le litt da vi var på tur, og han trava i forveien... så ble de borte og jeg ble bekymra for at noe var gått galt, så jeg plystra på hesten - og hun kom... TM var litt sint på meg da, for Vindy snudde og kom til meg, og han mista kontrollen :O) hehe....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar