tirsdag 2. juni 2009

Et kort

Var i en bursdag i går, og 2-åreingen måtte få et kort. Desverre glemte jeg å fotografere inni, det ble virkelig fint :)
Synes det ble litt stilig med likedan band på pakken som på kortet :) Stempelmotivet er enten fått av hemmelig venn for lenge siden, eller en stempelmotivswap :)
Etter bursdagen var jeg sliten.. Kom hjem og la meg på sofaen, men jeg visste jeg ikke kunne ligge lenge pga jeg skulle i stallen og ta inn hestene. Før jeg fikk tenkt så veldig mye hadde jeg sendt en sms til ei veninne om vi kansje skulle låne en ponni til og dra på barbaktur i skogen... GJETT om jeg angret da meldinga var sendt! Men men.. Jeg kom meg avgårde og vi dro på tur. Hestene var kjempesnille, så det blir neppe så mye gangsperre etterpå. Det rare er at da jeg bare kom meg opp på hesten var jeg ikke sliten i det hele tatt - men gjett om jeg sovna da jeg la meg :) Det var virkelig en super dag :D

1 kommentar:

  1. Flott og koselig kort du har laget! :)
    Pinnsvin er så søte!

    SvarSlett