lørdag 6. februar 2010

Litt diverse

Forige lørdag var det fantastisk fullmåne! Jeg gikk ut på verandaen utstyrt med ministativ og kompaktkamera kl. 02.00, satte lukkerhastigheten på 5 sekunder, men det var så lyst at det var for lenge. Kom helt ned i 1,2 sekunders lukkerhastihet, og da ble dette bildet til . Fantastisk syn!
Mobilen min er druknet, så den er sendt inn til
reprasjon (lang historie), så jeg måtte lete fram min antikke nokia som det ikke går an å sende mms med - bare ringe og sende sms. Måtte finne en lader og, men det var ikke bare enkelt! Se på den vasen her:

...og ingen av disse 11 passet da er ikke de 4 laderne som er i daglig bruk i huset regnet med... Jeg har lånt meg en lader såpass at jeg er tilgjengelig på telefon i alle fall ;)


Før jul begynte jeg på disse vottene til meg selv av restegarn, men de ble liksom aldri ferdig for jeg "skulle bare" hundre tusen ting først, men for noen dager siden var de siste trådene festet, og vottene ferdige. Nå er jeg litt i tvil om jeg skal bruke de selv, for jeg har egentlig mengder med votter, og bruker nesten ingen, og så er de litt i trangeste laget :P


Men de er i alle fall ferdige! Takk og lov! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar