fredag 12. februar 2010

Hemmelig venn på forumet hos Lissie :D

Jeg har ventet og ventet, og i dag kom pakken! Det er så spennende! Jeg bestemte meg for å kjenne litt på spenningen, så først leste jeg avisen og drakk litt kaffe med snop til... Slik så da altså pakken ut fra utsiden... hihiHjelpes meg! Der var det ikke småtterier! Jeg gleder meg til å lage kort av papirene, og de morsomme monsterklistremerkene. Der var et lite clearstamp med bilde av vinterkledde barn som var helt nydelige, der er neon servietter, ei lita bok, og et hint... Hintet er nok det lille perle-egget, og derfor tror jeg at jeg har fått pakke fra Sifa ;)
Tusen tusen takk, denne pakken blir jeg å kose meg lenge med! Mye lengre enn snopet jeg hadde i skapet ;D






2 kommentarer:

  1. ohhh ja der var det mye spennende
    Er virkelig skøy med slike pakker som kommer i posten :)
    Ha en hærlig helg Ann-Tove

    SvarSlett
  2. kjekkt med pakke!ha ei fin helg!;-)

    SvarSlett