lørdag 6. februar 2010

Lappeteppe

Så mange hadde jeg (laget i løpet av et år)Så mange laget jeg på 2-3 dagerSå mange ble det til sammen:Sånn ser det ut når jeg holder på å hekle sammen: Hurra! Disse kom fram fra neders i en kurv! Husket ikke at jeg har laget de en gang!
Denne gulfargen som jeg har brukt på siste omgangen har jeg bare 2 nøster igjen av desverre, det betyr at det er garn nok til bare ca 30 lapper til, men jeg må ha nærmere 40-50 lapper til for å få teppet ferdig. Planen nå er at jeg enten skal hekle resten av lappene i ensfartet svart, eller så skal jeg hekle flere omganger rundt de 9 og 9 lappene jeg har heklet sammen. Jeg har ikke bestemt meg enda, for jeg må kjøpe mer garn uansett, så da kan jeg vente litt med å planlegge resten mens jeg hekler sammen 9 og 9 ruter og fester trådene på dem. Jeg har veldig lyst å gi bort dette teppet til noen som jeg vet blir å sette pris på det, for de har et gyngestolteppe med samme gulfargen. Vi får se ;)

Og hvis noen av mine lesere kjenner de som har det gyngestolteppet, så er dette strengt hemmelig! Hysj, ikke si noe! ;)



3 kommentarer:

  1. Wow! For en jobb du har hatt! Det blir spennende å se hvordan det blir når det er ferdig.

    SvarSlett
  2. Litt av eit arbeid1blir flott når det er montert ferdig;-)

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig tepper dette! Selv har jeg laget 3 store slumretepper i disse rutene. Ett er gitt bort og 2 er solgt.
    Har veldig lysst til å lage et til meg selv også, så jeg har startet på det, men er vel ikke kommet lenger enn 10 ruter og det blir ikke ferdig i år! :o)

    SvarSlett