mandag 8. februar 2010

Frimerker

Thor-Magnus er begynt å samle frimerker, han fikk en pakke med frimerker og album til jul, de ble snart satt i system, her i huset har vi aldri kastet frimerker, så vi hadde en del liggende, selv om jeg sendte fra meg masse i høst, Mamma sender noe til onkelen min og noe til Tubfrim. Det som har blitt lagret her siden da kom også fort inn i albumen. Så la jeg ut en "annonse" på Lisse sitt forum, og hun hadde mye liggende! Lørdag kom det en pakke i posten til Thor-Magnus, så da han kom hjem fra pappaen sin i går var han helt ekstatisk! Det var frimerker fra 12-13 land fant han ut. Her sitter han med frimerker i bløt,så skal de tørkes og legges i press før han sorterer og setter dem i albumen.
Tusen Takk Lissie! Hilsen Thor-Magnus.
Hvis noen av blåggens lesere har frimerker de har lyst å gi denne karen er det bare å ta kontakt, så sender jeg adressen, og så kommer det sannsynligvis en liten takk i posten tibake :D


1 kommentar: