lørdag 6. februar 2010

En liten vintertur

JEg gikk meg en liten tur langs riskvei 80 og jeg hadde kamera med meg. Temperaturen var rundt -10 og det var ganske mye vind på de værste plassene, så det var mange effektive kuldegrader. Været var fantastiks, og jeg måtte fotografere litt:
På tur hjem gikk jeg rundt en odde på en gammel vei, det er over 20 år siden veien ble lagt gjennom fjellknausen i stedet for rundt, så det er ikke mange biler som kjører her lengre. men fint var det medblank speilis!
Lurer litt på hva det dyret her har gjort... et gjempehopp i snøen, og så har dyret glidd et stykke i snøen på tur oppover!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Morsomt det nederste bildet! Ja, man kan jammen lure *lol*

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin natur som du har fått utrolig fine bilder av! :-)

    SvarSlett