tirsdag 16. februar 2010

Enda flere kort :)

Her er det lille nydelige flodheststempelet en gang til. Jeg liker det veldig godt :) Og et av hestestemplene jeg jeg kjøpte. Det var 6 forskjellige hestestempler, så det kommer nok fler kort etter hvert :D

Jeg så noen fine kort med teposer inni, og jeg bestemte meg for å lage et slikt, og jeg visste akkurat hvem jeg skulle gi det til, ei god veninne jeg ikke har sett på lenge :)

Slik er det inni:

Jeg har skrevet noen ord på hver "side. Lommen med te`en i har jeg festet til kortet med brads, og kortet ser ut som en liten bok.
Det ble postet i går, så da kan jeg legge det ut her i dag :)





3 kommentarer:

  1. Flotte kort! Jeg likte godt dette hestestempelet og! Ha en god dag! *klem*

    SvarSlett
  2. Nydelige kort alle sammen
    Men det te kortet falt jeg virkelig for !!!

    SvarSlett