onsdag 30. januar 2013

Mega sammensurium av diverse... handarbeid, tattoo, foto, hest ...

 Først så kommer her tre luer. Jeg har en plan med alle disse luene mine, bare vent, så skal du få se (om noen måneder) ;)


Jeg er en smule hekta på tattoo, og i dag fikk jeg to tilskudd på armen min. Siste tilskudd i denne omgangen kommer onsdag i neste uke om jeg får det som jeg vil. Rosa symboliserer verdens vakreste stedatter, som bestandig kommer til å være i mitt hjerte, Kamilla. Hun vet det vel ikke enda, så det blir spennende når jeg forteller det - eller at hun leser det her. 
 Fra før står det Thor-Magnus, og så er det avbildet en øyenstikker. Jeg er veldig fasinert av øyenstikkere, og har vært det hele livet. På leggen min har jeg fått tatovert Vindy mi, to øyenstikkere og greiner/blad.  Jeg har på meg et par øredobber med øyenstikkere og. De er i ørene mine hele tiden.
Den tribalen som er under her er en skorpion, for Thor-Magnus (arvingen) ville jeg skulle ha en skorpion, og jeg ville ikke ha en sånn vanlig.  Jeg gleder meg til fortsettelsen av armen :D 

Onsdager (som i dag) har jeg morgenforing i stallen. I helga kom det en ny kar som heter Lasarus. Han er bare 3 år gammel, men allerede en storsjarmør i mine øyne. Tenk, første dagen jeg slapp han ut om morgenen ville han heller ha kos enn å spise frokosten sin ute. Han bare sto der og la hodet sitt på skuldra mi. Det var trivelig. I dag da jeg satte hestene ut spiste de litt frokost, og så begynte Lasarus og Marco og herje i hvert sitt gjerde. Det var bare så strømtråden flaksa veggimellom! De roa seg litt så jeg fikk hengt opp tråden igjen. Her er noen bilder av den nye drømmehesten - for det er han virkelig!  Nyt:





Og brått våkner man til en helt vanlig hverdag - fri for magi.
-Denne fotoserien (som egentlgi er på over 100 bilder)  ble slik fordi at når jeg satte kameraet på "auto" ble bildene alt for mørke, hestene var for langt unna, og jeg hadde ikke objektiv med zoom. Så da fyra jeg laus med innstillinger i hytt og gevær, hadde ikke tid å justere så mye på hverken blenderåpning, lukker eller iso - og da jeg sjekka kameraet var hvitbalansen helt feil, og isoen alt for høy. Jaja. Ble noen vakre drømmende bilder av det i alle fall ;)

5239

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar