søndag 13. januar 2013

Helg med ungefri

Men det ble ikke mye ungefri for min del, det er far til sønnen min og samboeren som har ungefri - det unner jeg dem virkelig.  Jeg harda altså  besøk av en på 3, ei på 9, ei på 17, + min egen på 15. 

 Jeg passer denne elskelige karen, han er min sønns halvbror, men jeg er ikke mora ;) Foreldrene har si første barnefri helg på 3 år! Det unner jeg dem virkelig. I tillegg har jeg sønnen min si stesøster på 9 år, samt ei jente på 17 som jeg er sammen med innimella :) Se her hvor vi koser oss:
 Her er vi i slalombakken i Sulitjelma, vi koser oss i akebakken med kakao.


Bildene kom litt hulter til bulder, Her sitter treåringen og perler. Veldig konsentrert, 
 Alle 3 koser seg, kakemenn har de og fått.

 Her er bakken, tåka kom etter hvert, det ble et veldig spesielt lys
 De to minste leka :)



Jeg har faktisk glemt hvor mye "styr" det er med unger i  hus, leiligheta ser ut som det komplette kaos, jeg er sliten, og ikke minst, jeg får ikke tid til håndarbeid. Med andre ord, dette er det perfekte prevensjonsmiddelet ;) Men bevares, vi koser oss. I går laga vi skikkelig pizza, passelig bunn, og  MASSE fyll :D   Senere i dag skal vi ha kylling til middag, og i kveld blir det vel ei større opprydding her med både rydding, oppvask,og støvsuging  - hvis det er noe energi til over. Dette skal absolutt gjentas, jeg koser meg, og foreldrene trenger litt fri :)



5107

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar