onsdag 16. januar 2013

Ei lue til..

Haha! Har du sett noe så fælt?  Tenkte å lage ei lue med øreklaffer, og slik ble den... Det er brukt bare restegarn. 



Etter en runde i vaksemaskina på 60 grader ssammen med et sengesett ble den slik. Litt lite tova,  og så snurpet jeg den sammen bak for at den skulle få en bedre passform. Skal vurdere om den må vaskes enda en gang i maskina, men det blir ikke i dag. 
Klokken 5 i dag skal jeg gjøre ting jeg ikke har gjort på over 14 år! Jeg skal stå slalom! :O 
I forige uke motet jeg meg opp og kjøpte meg slalomsutstyr. Jeg har et sett med sko og ski, men skiene er 170 cm ,og aaaaalt for lang. De var helt grusom å stå på. De ble kjøpt på den tida at slalomski skulle være like lange som langrennski - og for sikkerhetskyld så la de på enda noen cm, sånn at man virkelig skulel få jobbe i bakken.

JEg er VELDIG spent på dette prosjektet..  For ca 14 år siden ramla jeg og ødela menisken, og den ble aldri helt bra. Hadde en sånn "kneoskopi" på sykehuset, og fikk konstatert skaden, men legene sa det var for lite skade til å kunne operere, så sånn er den. For to-tre år siden tråkka jeg over ankelen min, forstrekte leddband og sener til det maksimale. Den ankelen blir aldri helt bra den heller, så som sagt - dette blir spennende! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar