søndag 6. januar 2013

Blogg ?

De siste to tre dagene har jeg fått følgende kommentar flere ganger: Hæh? Har DU blogg?

Jada det har jeg. Selv om den ikke er oppdatert så ofte, så har jeg det.. Jeg har tenkt en masse på hva jeg vil skrive om når jeg skriver. Blogginnlegg helt uten mål og mening, siste shopperunde på senteret, senge inn bilder funnet på nett, dagens outfit, spørsmålsrunde - sorry altså, det synes jeg er for dumt. Selvfølgelig, folk må skrive om hva de vil, men hvis det kommer noe slikt fra meg, så blir det nok mest ironi, tenker jeg.

Jeg vet det er en del innom her og gløtter av og til, selv om det ikke kommenteres, og jeg vil da til alle dere anbefale denne bloggen: http://bestemorbipolar.blogg.no Ei flott dame som har inngått et veddemål med sine barn, her er klippet fra første blogginnlegg, hva bloggen handler om:  Om å være Bipolar,Godt voksen,Barnslig,Ha Livets skole i bakgrunnen,Livets utfordringer og Bestemor til mine herlige etterkommere.
Ta en tur innom :)

Innimellom kjenner jeg skrivekløa kommer når jeg føler jeg har noe å bidra med, så kansje noen av kommende overskrifter blir:

-Fibromyalgi en lavstatusdiagnose
-Selvsikkerhet - eller ikke?
-Kaffe
-Symaskinen min og meg
-Ord deling, dialekt og andre skriveleifer
-Kunst: Maleri eller smøreri
-Blogg eller facebook
-MANNFOLK
-Spoooky, overnaturlig eller bare naturlig?
-ANNOYING!  (i fare for å henge ut enkeltpersoner så er dette innlegget forhåndssensurert)

Kansje jeg bare skal lage meg selv ei utfordring og skrive et innlegg med hver av disse overskriftene?

Antall sidevisninger ved publisering av innlegget 5079


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar