torsdag 31. januar 2013

Hmmm....

Jeg har en svakhet for smykker. Alle mulige slags, men favoritten(e) er disse. -"sølv" og svart .Me like. Gjerne litt røff i tillegg. JEg synes det er veldig kjekt å ha de hengende slik på badeveggen. Knaggene er helt geniale og er kjøpt på Ohlèns ( hvis det var sånn det skrives) .  Spenna som henger helt til høyre fikk jeg av søstra mi da jeg var 17 år gammel, og jeg har brukt den masse. Jeg tror bl.a at jeg har brukt den HVER julaften siden da, og ellers når det passer :) Jeg er virkelig glad i den. Storesøss så den i mai på badet, og syntes det var artig at  den fortsatt var i bruk :) 

Kake har jeg baket og.  Surmelkskake uten egg. Det er ikke kakao i kaka heller, bare en god dæsj kanel.  Vel ferdig kom jeg på at her fins ikke melis i hus! Kaka må jo ha glasur1 Ups....  Ho mamma bruka å si: " det e bedre å vær haulaus enn rådlaus" , så da var rådyra gode ( Sitat Øystein Sunde) Jeg grov i kjøleskapet og fant til sammen 200 g firkløver og melkesjokolade, og i snopskoffa var det noe svensk sjokolade med jordbær i. Alt dette ble samlet i en kasseroll, hadde på litt margarin, og restene fra en boks nøttepålegg, og smelta det på svak varme. SNADDER! 
 Den der steikovnen er jeg ikke helt fortrolig med enda, så kaka ble litt svidd så da bare det bare å skjære den opp og plassere bitene pent på et fat. Så blir det kake til kjøre og rideklubbens årsmøte, og litt kake til meg :D Det tar jeg med på tur i helga. 
Til smaksprøven på en ikke-så-veldig-svidd kant ble det litt kaffe. Laget i aeropressa mi Namnamnam ;) 
 JEg nøyt  noen stille minutter med kaffe, kake og litt hekling  <3 p="">

Sist men ikke minst: Er det så nøye med hvilken side av helga helgevasken kommer på? Stilte spørsmålet på facebook, og etter nøye konkludering blir det helgevask etter helga ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar