torsdag 10. januar 2013

Dagen min i bilder

 Starta dagen i dag med å forsove meg - det vil si at arvingen på 15 år var stått opp, skulle ha muntligprøve, og kom og vekte meg ca 5 minutter før jeg skulle kjøre han. Han kom seg på skolen i rett tid, hadde muntligprøve i matte, og som den stolte mamma jeg er må jeg skryte av at han fikk 6 - det var mer som forventet, jeg har vært mer eller mindre publikum og veileder til framlegget hans sikkert 10 ganger de siste to døgnene - og framlegget skulle vare i max 15 minutter, så han forkortet og forkortet. På prøven la han fram alt på 14 minutter :)

På vei ned mot huset der jeg bor ca kl 09.45 i dag så det slik ut.
 (Tatt med mobilen min)
 Etter prøven til arvingen plukka jeg han opp, og vi suste til Bodø. På Fauske ser vi snart sola:
(Tatt med mobilen)
På Kistrand måtte jeg stoppe og fotografere mer. Speilrefleksen lå selvfølgelig hjemme, men tross alt ble det ikke SÅ ikke med mobilen: 
Fotografert mot glasshuset, fine farger, men desverre litt uklart bilde (mobil)





Jeg var en liten tur innom Glitter, og der fant jeg meg et tøft smykke og ei klokke. Klokka synes jeg er SINNSYKT bra, den er virkelig min stil. Resten av bildene under her er tatt med kameraet :)






Vel hjemme måtte jeg leke litt med kameraet, her er et av resultatene. Disse står på stuebordet mitt. Engelen synes jeg er så fin at jeg ikke ville pakke den bort med julepynten.




Etter å ha shoppa slalomski til meg, skalomsko til arvingen (det ble totalt en skipakke;), to par skistaver, spist bakt potet så dro jeg hejm. Hjelpes. Fibroen slo til for fullt. Det var det som skulle til for å la meg gå totalt ned for telling. Jeg kapitulerte helt på sofaen. Heldigvis sovna jeg ikke, så jeg kom meg i stallen for å ta vare på hesten min. I samme farta hjalp jeg til med å ta inn hestene, her er Noda, den eneste hesten som viste seg å være litt fotogen i matfatet ;)
Buska utenfor stallen i vinterklær: 



 Disse fikk jeg gjort ferdig av noe restegarn, laga hanekam på den ene, hekla tunge og sydd på øyne. I skrivende stund er de i vaskemaskinen på 60 grader :D -


Takk for i dag, og god natt ZZZZZzzzzz.....


 ;)5097

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar