søndag 13. januar 2013

I dag - I bilder

 Det ble en litt sen start på dagen i dag. Mest fordi det ble en sen avslutning på gårdagen med hjemmelaga pizza,  Vi sov til litt over 10 alle mann, og fikk oss en noe sen frokost. Jeg ble dårlig i magen, og kunne ikke forlate hus og hjem sånn helt uten videre. Det roet seg, og vi satte nesen mot stallen. Vindy fikk på seg sele og vogn, de tre søte "små" satt i vogna mens jeg kusket mens jeg gikk på egne bein ved siden av. Så fikk jeg meg en trimtur og :) Vel fortjent fikk de søte små kakao, kald pizza, klementiner og snop på salrommet mens jeg måkket et par bokser.  Da vi kom ut igjen var det mørkt. Det første bildet  her er tatt etter turen med mobil. Det var ikke så mørkt, det er bare telefonen som lurer alle siden de hadde reflekser på. 
Mens vi var i stallen snakka jeg med ei veninne som har ei jente på 2,5 år, så da hev vi oss med på tur. Vi var bare hjemme og henta mer pizza og litt saft. Turen gikk til ei barneskole hvor ungene aket og koste seg.
Pizza i lange baner...
 
 Synes dette bildet av bålet ble så fint :)
ca kl 7 var ungene levert hjemme, og jeg henta 15-åringen før vi dro hjem.  Hjelpe meg som det så ut her hjemme etter å ha hatt besøk :p Jeg hev meg rundt, hoppa i dusjen (det trengtes !), og pakka sakene til ungene, hev et par duker til vask, de var pent dekorert med både brunost, leverpostei, pizza og ketchup, 15-åringen satte på plass rene kopper, bretta rene klær og støvsuga hybelkaniner. Jeg fortsatte med å rydde sammen leker og annet som hoper seg opp med små i hus og henge opp enda mer rene klær til tørk. Himmel så godt det var at det begynte å se litt normalt ut her igjen :) Det eneste som jeg ikke orka før jeg satte meg ned var å ta en liten oppvask, og vaske badet. Det blir nok til i morgen.  Så her sitter jeg med beina høyt hevet, nipper til et glass rødvin og storkoser meg. Snart er det natt på meg, og jeg skal opp tidlig i morgen og sette ut hester samt litt forberedende mot et jobbprosjekt jeg holder på med. Det er litt hemmeligstemplet enda, men kansje er jeg i gang med dette i løpet av april :D 


5111

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar