søndag 23. juni 2013

Sankthansaften

Arvingen dro til pappan sin, de skulle være hjemme i  hagen hos en felles venn. Jeg ville ikke sitte i noen hage, så jeg dro i fjæra. Jeg fisket og brant bål. Grillmaten for min del var veldig enkel. To fiskekaker og ei pølse .  Planen var å få en fisk eller to å trekke på bålet.  Etter litt fisking og litt båling fikk jeg besøk. Ei herlig dame som jeg kjenner litt fra før. Jeg ble litt overrasket over at hun kom, men det var bare koselig. Jeg laget kaffe som seg hør og bør når man får besøk ;) 

(bildet er fra forige tur jeg  var på) 

Etter litt fisking så vi en sel som lå og lekte litt utafor land. Den fikk jeg desverre ikke bilder av, for den var for langt unna.  Tre niser kom og sigende innover fjorden, og jeg fikk noen flotte bilder av dem mens de jakta :D 



Jeg synes bildet over og bildet under var nesten perfekt tima med tanke på vannspruten som "sto til himmels" det ble noen skikkelige plask! 

Det kom en skikkelig regnskur og i fjorden var regnbuen. Vakkert. 



Nisa kom ganske nært land.

 Det ble en kjempe flott sankthansaften. Jeg koste meg masse i mitt eget selskap før jeg fikk besøk.  Det er underlig det der.... Etter å ha vært gift en del år føler jeg meg mindre ensom nå når det er bare jeg og arvingen som bor sammen. Han er jo og en god del ute og farter, men likavel så er jeg ikke ensom. Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap og i stillheten jeg får i fjæra eller på fjellet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar