mandag 24. juni 2013

Ann-Tove gjør ting hun ikke kan ;)


 Jeg hadde et bord. Fælt og slitt, men du verden så praktisk! Det er ganske lite, så det passer perfekt i leiligheta vår. Bordet går ann som du ser her, å heve det litt, og bordplata er dobbel, den går an å brette ut, og da blir bordet dobbelt så stort. Et kvadratisk spisebord med plass til 8 stk rundt. 

En vakker dag i mai var jeg på Europris for å se etter pussepapir, i fall jeg fant ut at jeg skulle begynne å pusse. Det jeg fant var ikke bare pussepapir, jeg fant en pussemaskin til 53 kr! JAja, billig skit tenkte jeg, holder det til å pusse bordet med, så var jeg fornøyd.




Nå ei god stund senere ser det slik ut. Tre strøk grunning, og nå er første strøket med oljemaling på.

I mellomtiden er salongbordet mitt en legokasse med duk på. Den fungerer som bare fy :) 



 En morsom konkurranse? 
Egentlig var ikke jeg med på den fra starten, men jeg fikk høre at tre venner av meg hadde en konkurrranse, den første som så blåklokke måtte ta bilde av den og sende i mms til de andre. Jeg vant :p



Alle bildene her er tatt med mobilen :)

2 kommentarer:

  1. Kjempemorsomt å pusse opp møbler.
    Skikkelig flott bord du har der.
    Funksjonelt også.

    SvarSlett
  2. Ja det er kjempekjekt, særlig etter som vi har ei bittelita stue, og vil ha plass til alt vi trenger :)

    SvarSlett