mandag 11. mai 2009

Ut på tur... :)


I dag ble jeg med en veninne som skulle hente kunstgjødsel. Det tar ca litt over en time dit vi skulle, så det ble litt kjøring. Etter 3 kvarter så vi disse, tre i tallet:

Vi var på Skjerstad, hjemplassen min. For å slå fler fluer i samme smekk var jeg på grava til pappan min og satte ned en blomst, samt en tur innom der pappa jobbet for mange år siden, der tigde jeg til meg en del tøyrester av markiseduk. Det jeg fikk var så små biter at de ikke kan bruke det i produksjonen. Jeg skal bruke det til å sy vesker til kløvet til hesten. Det blir et spennende prosjekt.

Vi fro hjem en annen vei, og på tur over et fjell stoppet vi og luftet min veninnes hunder. To herlige tervuerengutter.

Det er jo ganske tydelig at de koser seg i snøen :)


Selv om det var på fjellet begynte våren å komme der og. Hestehoven er verdens fineste blomst!





Ellers i dag jobber jeg med å feste garnender på noen fler lapper. Når de siste er ferdige har jeg nøyaktig 80 lapper til teppet- jeg er snart hallveis!


1 kommentar:

  1. Så flott å få se skogens konge da! Det er ikke så ofte man ser den! Så sky som den er. Nydelige hunder! Kjekt å se at våren er i anmarsj i andre enden av landet og! :)

    SvarSlett