søndag 24. mai 2009

Pus i narvik.

Jeg var på besøk hos mitt søskenbarn og kommende fru i Narvik i helgen, og de har fått seg denne herlige krabaten som jeg bare måtte fotografere opp og i mente.. Det hører med til historien at pus som ser helt hvit ut er glad i å krype under biler.... så han ble litt svart på ryggen, hehe.. Litt om bildeserien:
Hei!
Jeg er Pus. Jeg liker å slappe av


Men så kom det ei dame med en sånn svart boks som sa klikk og ga et kraftig blinkelys ...Hun snakket om noe som het Makro, men ikke vet jeg hva det var, men hun var helt oppi ansiktet mitt! JEg fant fort ut at det var bare en ting å gjøre: Overgi seg med en gang uten protester.






Mens den dama var hos meg holdt hun på med noe garn og en rar pinne.. Garnet var morsomt å leke med, men det fikk jeg ikke lov til. Hun snakket noe om rester, og plutselig ble hun og matmor borte en halvtime, da de kom tilbake hadde de med enda mer garn, Fin guttefarge. Det var noe rart det der, for plutselig la de den tingen som var laget av garnet foran meg, og da måtte jeg undersøke hva det var...
Hmmm... Merkelig...

Ikke helt godt å vite hva den skal brukes til... Må prøve litt...

Vaskestamp? I så fall en fin en, for der var det ikke vann! Det var det nemlig da de stappa meg inn i noe sånt som de kalte for dusj - det var VÅTT! MEn de sa at de svarte stripene på ryggen min ble borte da. Dette er i alle fall å foretrekke.

Åh, så trøtt jeg ble...




ÅÅÅåååååhhh mmmmm..... godt å ligge her..




Nå er det like før jeg går ut av mitt gode skinn!
Denne falt i smak! Natta!











3 kommentarer:

  1. Hehe hærlig liten krabat ...

    SvarSlett
  2. Hei hei.

    Takker for hyggelig kommentar.

    Dette var en flott og så fotogen pusekatt.
    De er så artige kattene, de skal prøve alt
    om det går an å ligge i det, og denne her var ikke unntaket.
    En egen måte å kose og godt på.
    Jeg har en hund som gjør det samme med mitt strikketøy. Legger seg oppi det, eller tar nøstet og legger seg på det :o)

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Så skjønn! Herlige tekster du har skrevet og! Og flott katteseng. Ha en god dag!

    SvarSlett