lørdag 30. mai 2009

Litt diverse 2...

Se for et vær!
Helt fantastisk å se på - og det er tatt med mobiltelefon. Ser ut som det er brukt filter på det! Utrolig stilig!
Hva er dette: Jo det er mange timers forbruk av tid på å vinne overlegent over ungene! Hehe. Men jeg må bare innrømme at sist vi spilte var det minsten som vant. Det var et stort nederlag etter som at jeg er nesten uslåelig.
Spille heter Settlers, og vi har kjøpt ekspansjonspakke slik at vi kan sikka bare bygge hus, byer og veier, men og bygge båter. Det var med mange"vannbrikker" slik at vi kunne legge hav. Det mest geniale ved spillet er at man kan legge brettet slik man vil selv etter som det er bygget opp av kun 6-kantige brikker . Liker man brettspill er dette et must.



Da jeg var i stallen i går sto det noen druknede dyr der... Stakkars Sidney og Vindy... Sidney (til venstre) prøvde å krype under Vindy for å ikke bli blaut. Desverre fikk jeg ikke bilder av det pga da jeg kom trodde de at de skulle få komme inn.. ;p











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar