mandag 4. mai 2009

Litt diverse..

Denne mandagen på speideren satte jeg dem i gang med å lage makramè. Jeg har mengder av tråd og perler! De fire ungene som var der i dag laget til sammen disse. Det må jo og nevnes at to av speiderne hadde aldri holdt på med makramè før, så dette far første gang! De laget alle sammen et som de fikk med seg hjem og resten skal vi legge ut for salg på årsfesten som vi skal ha litt senere. Det gleder både jeg og ungene oss til!
Forige mandag var en av speiderlederne syk, så jeg og alle speiderne laget kort og blomsterbukett som Akela fikk :) Hun ble virkelig glad!

Av alt det garnet jeg fikk har jeg brukt opp så her mye... 11 av lappene på bildet er til og med festet tråder på! Så nå har jeg over 70 lapper med gul kant. Disse laget jeg mens jeg var på hytta i Bø i helga :)



1 kommentar: