fredag 5. mars 2010

Flotte lys /Wonderful candles

Jeg har tenkt lenge på at jeg har hatt lyst å prøve å dekorere lys med servietter, så i dag var dagen: Jeg trengte stearinlys, serviett, skje og et stearinlys som brenner... Så er det bare å klippe/rive motivet, varme skjeen over lyset, legg motivet på lyset og gni med den varme skjeen sånn at stearinen smelter og trekker gjennom servietten. bruk kun et lag med serviett i motivet.
For a long time I`ve been thinking about decorating candles, and to day was the day. I needed candles, napkins, spoon and a candle in fire.. Then it isjust to warm the spoon over the fire, put the "picture" on the candle and rub with the spoon on top of the picture. Use only one layer of the napkin.











4 kommentarer:

  1. Gubba for noen nydelige lys! :o))

    SvarSlett
  2. Så fine. Slike kunne jeg også ha tenkt meg å lage.

    SvarSlett
  3. så flotte lys! de serviettene var kjempe fine! flink du er, blir innspirert!

    SvarSlett