onsdag 3. mars 2010

Bursdagen min / My birthday

Den 20.februar hadde jeg bursdag, og jeg og mannen hadde 8 år bryllupsdag. Hos hans foreldre fikk vi denne :
20. february was my birthday, and it`s 8 years since my husband and I got married :) From his parents we got this:
Og her er resten av bursdagsgavene:
And here are my birthdaypresents:














(english title: Gone baby gone)




wool underwear - just PERFECT :)
Fra min sønn fikk jeg en flott innpakket eske... oppi den var det en vedkjepp, tre steiner og et kronestykke! Jaja, vedkjeppen varmet og steinene gjorde det spennende :o)
From my son I got at box.. Inside the box I found a piece of wood, tre stones and a coin..
The wood did warm me from the fireplace, and the stones made it exiting :o)
Men han hadde en pakke til, han hadde nemlig vært å shoppet for sine egne penger:
But he had another present for me, he had been shopping for his own money:

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med overstått fødselsdag og bryllupsda !!!
    Ohhh den tekannen kunne jeg virkelig ha tenkt meg :p Trur jeg må sette på ønskeliste til min kjære.. Han har nemlig gitt beskjed om at det er tingen skal jeg få gaver jeg ønsker meg hehe *Love*
    Sønnen din er virkelig fantasifull og har fått med seg hva mamma kunne likt og få og ser det ut som :)

    SvarSlett