søndag 28. mars 2010

Et par kilometer til fots. A few kilometres on foot.

Jeg og svigermor gikk oss en tur mens mannen, svigerfar og de tre barna (12-13-14år) dro på isfiske. Jeg tok noen flotte bilder og lekte meg med kameraet. My mother in law went for a walk, my husband, the three children (12-13-14 years) went for a trip to fish on the ice on a lake. I took some great photos and played a little with the camera.







Oppå fjellet inni fjorden her ligger Svartisen. On top of the mountain in the fjord is Svartisen. Svartfargen komme av en alge som lever i isen. Svart means black and is means ice. The colour black comes from an algae living in the ice.









Det sto ikke Fauske på skiltet så da får jeg bare skrive det selv her:
Fauske ca 180km :)
It did not say Fauske on the sign, so I`ll write it myself:
Fauske ca 180 km :)




Denne syntes jeg så litt fin ut. I thougt this one looks nice.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar