onsdag 31. mars 2010

5 kort / 5 cards !

Da vi kom hjem fra "ferie" hos svigers noen dager fant jeg 5 kort i postkassen, jeg følte meg skikkelig heldig. Jeg leste kortene mens jeg laget sen middag, vi var så skrekkelig sulten da vi kom hjem:)
When we came home from holiday at my husbands parents I got 5 cards! I felt really lucky, I read all cards while I was cooking late dinner, because we were so terrible hungry.
Et lekkert kort med en foss fra USA /This lovely waterfall is from USA:Et søtt Hello Kitty-kort fra Japan (stedatra mi ropte over seg da hun så det :) A cute hello Kitty card from Japan (my stepdaughter got crazy when she saw it:)
Morsom hest fra NEw Zealand / Funny horse from New ZealandEn liten ponni fra Finland / A small pony from FinlandOg verdens søteste kanin fra Taiwan / And the cutest bunny ever from Taiwan.Før vi dro på "ferie" bestilte jeg 2 pakker med frimerke "klipp", hver pakke var på 1 kg. Her er den ENE pakken, dne andre ligger på posthuset til over påske. Dette kostet bare 99,- så det var ikke dyrt. Before we went for holiday I ordered 2 packages with stamp "cutout", every package was 1 kg. Here`s one, the otherone is at the postoffice until tustday after easter. This one costs only NOK 99, It is cheap :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar