søndag 6. desember 2009

Julebord i Svolvær


Tradisjonen tro var det også i år ei
heil helg med julebord sammens med de som mannen jobber med + partner. Vi hadde hotellrommet fra fredag til søndag. Her er hotellet vi lå på:
Fredag kveld var vi ute og tok oss ei øl, og jeg knipset litt bilder på kaia:

Maten var helt fantastisk, det var den tradisjonelle julematen, og jeg som er så ekstremt glad i sjømat spiste det jeg var god for.

LaksepatèKrabbeskjell


And og annnet fjærkre Hm... Her ble det borte noen bilder, men får lete etter de senere. Nå skal jeg kjøre minsten til mamman min, for han skal være der ei uke.
Jeg har masse mer å legge ut med vet ikke hvor mye jeg rekker, for i morgen tidlig drar jeg og mannen på tur til England :D

2 kommentarer:

  1. Mmmmm der var det virkelig mye godt på bordet
    Hvor i Svolvær var det dere var ute og spiste ??

    SvarSlett
  2. Det var på Thon Hotell. Fantastisk mat! :D

    SvarSlett