lørdag 5. desember 2009

Det nærmer seg jull

Jeg har vært på jobb og laget nisser. I forbindelse med utprøvinga jeg har vært på på ei arbeidsstue fikk jeg en oppgave. Jeg skulle lage et produkt av gjenbruksmaterialer som egnet seg for salg, og så skulle jeg instruere 4-5 stykker i å lage disse. Jeg bestemte meg for å lage nisser. Selve idèen er helt min egen, har laget eget mønster, og egentlig er jeg veldig stolt av å ha fått det til. Her er de nissene jeg har laget:
Den i midten her er laget som en flaskenisse, så den er utenpå ei vinflaske.Til slutt kom denne til, bare nålefilta ull :)På hjemmefronten har jeg lett fram litt forskjellig, og da kom disse til verden:









Jeg har faktisk laget enda fler, men jeg glemte å ta bilde av alle sammen, desverre. Jeg skal og ha bilde av alle nissene som ble laget på jobb, men vet ikke helt hvor bildene ble av..







1 kommentar:

  1. Så flotte nisser! Falt ekstra for de på de to øverste bildene! Utrolig produksjon!

    SvarSlett