onsdag 30. desember 2009

Jeg leker meg med fotoapparatet mitt

Her er noen lekre bilder som er tatt med det nye kameraet mitt, vil dele de med dere.

Nabohuset til de vi er hos nå på Gjøvik:
Bildet er tatt fra soveromsvinduet i huset hvor vi er, kameraet brukte 15 sekunder på å få det slik. Det første som slo meg da jeg så bildet var: "du ser a over taket der a jordmor Matja bor.." Den stjerna er egentlig månen, men man kan vel ikke forvente allverden fra et kompaktkamera heller...
Jeg koker gomme 22.desember hos min manns bror på Ørlandet. Den ble god :D

Donald, en trivelig skapning som gjerne tar seg et tur ut av innhegninga på egen hånd, han er ekstremt selskapssjuk, hadde jeg ikke visst at han var så snill ville jeg nok blitt redd når han kom mot meg og "logret" med stjerten når han kom nær folk, og hveste som ei sint katt- men det var bare godlyd.Raissa og Kira, harehundene til de vi er hos på Gjøvik. To herlige skapninger som "aldri gjør noe galt" I alle fall ikke etter uttrykket å dømme på dette bildet.
Adventsstaken på Ørlandet. Det er gøy å leke med fotoapparatet :D

Et bilde jeg tok for å teste kamera, synes selv det ble bra :)

Slik så det ut da bildet var tatt med automatisk innstillinger på kameraet:


Og slik ble det med litt egne innstillinger:

Ørnes by night og lang lukkerhastighet.

Gatelys og biler:


1 kommentar: