søndag 6. desember 2009

I morgen...

... Drar vi til London en "snartur". Svigers skal være her hjemme med eldstemann og minsten er hos mammaen min. Vi gleder oss veldig :D
Jeg hadde planer om å legge ut bilder av alt det fine jeg har fått i adventskallendrene mine, men det rekker jeg ikke. Nå skal jeg opp og pakke noen heklekroker, noen i bagen og noen i handbagasjen - i falle jeg ikke får dem med gjennom sikkerhetskontrollen.. Er litt spent på det der prosjektet.
Og så lurer jeg på hvilke butikker vi ender opp på i London. Det blir spennende!
*gleder seg*

2 kommentarer:

  1. Håper dere har en hærlig tur til storbyen !!!!
    Ønske samtidig dæ og dine ei hærlig førjulstid !!!

    SvarSlett
  2. Det var en fantastisk tur! Dit skal vi tilbake. Det kommer bilder etter hvert- når jeg får lagt de inn på dataen...

    SvarSlett