søndag 19. april 2009


Jeg var i stallen 2.påskedag, og da fotograferte jeg denne herremannen. Han er en kaldblods som lyder navnet Edd, eller som det står på papiret Ednar (svigerfars navnebror, mao;)

Det som ikke vises her er at hesten er 24 år, men heldigvis er det ingen som har fortalt han det. :)






På jobb har jeg pjonet litt. Dette skal toves litt før det skal gjemmes unna til årets julemesse på Arbeidsstua :) Størrelsen er ca 3-4 år på settet. DEt ble utrolig fint :)

Ja dette holder jeg på med nå... Jeg startet på det for over 10 år siden... JEg laget vel kansje 60-70 lapper før jeg gikk lei. Så sendte jeg alle lappene til mamman min med beskjed om at hun kunne gjøre det ferdig hvis hun ville. Ei stund senere kom lappene i retur 180 stk totalt, med beskjed om at jeg fikk sy dem sammen selv. Og der ble de liggende. Jeg har sett på posen med lappene og gremtes mange ganger. Nå rett før påske tok jeg dem fram og begynte å sy... 5 dager gikk det til å sy alt sammen, og nå holder jeg på å hekle rundt. Jeg har under to omganger igjen, så det går fort! Et slikt stykke arbeid gjør jeg IKKE igjen ;)



Meeeen.. det er ikke alltid det går som planlagt: Her er neste prosjekt. Jeg holder på å bruke opp rester, og i løpet av bare i går og i dag har jeg fått ferdig nesten 20 lapper. Så nå er antallet 64.. Jeg trenger vel litt over 100 til. Denne gangen skal jeg sy sammen fire og fire før jeg pakker de bort :)

Jeg blir ikke å holde på med dette hele tiden.. Skal pakke det bort nå snart :)



1 kommentar: