mandag 27. april 2009

Hestesafari 3

torsdag som var var vi igjen på hestesafari - mest for å se på hingst. Vi er to på stallen som lurer på å bedekke, men vi har vel egentlig ikke plass til føll... Denne karen er vel mitt alternativ. Jeg har ikke bestemt meg enda, for jeg så hesten på veldig lang avstand. Denne hingsten ble nettopp kåret og er 3 år. Jeg synes fargen er fantastisk flott :D





Her er tre unghingster som leker i et gjerde. Alle er nordlandshester. Artig at fargen er såforskjellig. Hvis jeg ikke husker feil er alderen på disse 1, 2 og 3 år. Eldste nærmest og minste i midten :)OG her er de to minste i lag :)Se denne. En nydelig 3 år gammel Paint hingst - horsemanshiptrent. Han som har hesten i trening tok hesten ut for å vise han litt for oss, jeg ble helt fasinert!!

Donrico, en nydelig 3 år gammel oldenburger hingst. Flott gemytt på denne karen. Rolig og letthåndterlig.






1 kommentar: