søndag 8. mars 2015

Ayla og jeg skal på speidertur!

Torsdags kveld var det ei lita som trava til soverommet og ropte på meg, og da jeg kom gikk hun til døra. Jeg tenkte hun kansje ville tisse litt, så jeg åpnet opp, og slapp henne ut, men neida, lillenugla skulle bare ha seg litt frisk luft, og der satt hun!


Det tok sin tid før hun fant det for godt å ta kveld. Lille Ayla har nå vokst fra 6,1 kg til 8 kg på 2 uker, og det merkes. Selv om vi har hver vår hodepute foretrekker hun begge.

Innimellom kan det være godt å passe på mor litt og, så da deler vi pute. Jeg er spent på hvor lenge dette sengeprosjektet går, og hvor fort hun vokser. Planen er å få henne i et eget bur på gulvet i løpet av et par tre uker, når hun greier å holde seg hele natta uten å må ut og tisse.  


Pakking på gang.Vi skal på tur med en hel haug med speidere, Ayla er klar hun og med tingene sine. 

Hvis jeg bare ligger her på jakka di, så er jeg HELT sikker på at jeg får bli med! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar