mandag 9. juli 2012

Enda ei tegning


Har tegna denne nå. Den ble ferdig i går.
Desverre så er det en kant på skanneren min som gjorde at det ble blått i ene sia på bilde. Kan sikkert ta det bort, men det får vente. 




Ellers så er det så mye som skjer i livet mitt framover, at jeg vet ikke hvor mye og ofte jeg får oppdatert her - ikke det at jeg har vært så flink, men føler jeg er kommet inn i en ny stim med litt skriblerier.


Etter hvert vil jeg nok skrive litt mer om livet mitt utenom internett, men det får vente.. :)

2 kommentarer:

  1. Bloggingen går i bølger sånn er det bare :)
    Du er bare utrulig flink å tegne, skulle ønske jeg hadde hatt om så bare halvparten av talentet ditt ...
    Ønsker deg ei flott helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Tusen takk. JEg koser meg masse med tegninga, og håpe det blir en liten biinntekt i tiden som kommer.

    SvarSlett