søndag 29. juli 2012

En helt vanlig fredag?

For å oppsummere de siste ukene, så er jeg flyttet fra han som jeg er gift med, trist etter 10 års ekteskap, men sånn er vel bare livet, og det må jeg akseptere. Det går bra med meg :)

Her jeg bor nå var det en liten episode fredag: En semi kom ned den lange innkjørselen, og etter mye om og men skulle den snu på en alt for liten parkeringsplass.

Det gikk galt ca kl 12 på formidagen, og det trengtes mobilkran for å få den opp og på veien igjen.

Veien  (som forøvrig er privat) ble ødelagt, så her ble det en provisorisk reprasjon:


Planlegging av operasjonen:

Pent parkert...


Mørkt ble det og etter hvert.



Bålpanna ble prøvd, og det var godt å varme seg på den,
Bålpanna

klargjøring av løftet
Her løftes det

Mobilkran i kveldsmørke

CA 03.00  var semien på veien igjen, og ca 04.00 var alle dratt fra gårdsplassen her .

Det ble en lang dag!

1 kommentar:

  1. Det er en fin plass du bor nu:) Æ e nu gla i dæ enda:)Hihihi... Klæm fra Tove:)

    SvarSlett