fredag 29. juni 2012

Litt av det ene, og litt av det andre ;)



Jeg har shoppa litt garn, skjønt det er ei stund sia. Det turkis-grønn-gule og det mintgrønne, samt ganske mye av det rosa-lilla er brukt opp..



Planen er å lage:

 Det over er altså 25 sjal som jeg har laget (+ 2 sjal som er både laget og solgt) . Målet er å lage 50 sjal som skal ut for salg. Hvis jeg får solgt nok så skal jeg bruke de pengene på å kjøpe ei loksele (arbeidssele) og ei nilsvogn til Vindy mi. Har man ikke veldig god råd, så får den ene hobbyen finansiere den andre ;)



 Nå har jeg jo en annen hobby og, jeg tegner og maler, og "maler" på kropper og ;)  Omsider har jeg fått tatoveringsutstyret i posten, og denne er den første jeg har laget med mitt eget utstyr :) Det er virkelig gøy! :D

1 kommentar:

  1. Ohhhh den tatoveringa er jo bare rå !! Me do like :) Og er jo kjempe kjekt å kunne finansiere en hobby med en annen :)
    Klem fra Siv

    SvarSlett