fredag 29. juni 2012

Jeg er buzzador

Vet du hva en buzzador er?


En buzzador...

• ...er en nysgjerrig person
• ...liker å være førstemann til å prøve nye produkter og tjenester
• ...er en sosial person med et stort sosialt nettverk
• ...liker å diskutere spennende nyheter med vennene sine

Hva gjør en buzzador?

• får invitasjoner til kampanjer for produkter eller tjenester – som buzzador velger man selv om man vil takke ja eller nei til en tilbudt kampanje
• leser interessant informasjon om både kampanjen og selskapet/produktet/tjenesten kampanjen gjelder
• mottar kampanjepakke og prøver produktet/tjenesten selv
• diskuterer med vennene sine, sprer kunnskap og deler ut eventuelle vareprøver dvs. buzzer (mange buzzadorer sprer også budskapet via sin egen blogg, på forum, twitter, facebook, myspace og andre kanaler).
• rapporterer etter buzzingen ved å sende inn såkalte lynrapporter og bilder
• rapporterer inn erfaringene sine på nettet om kampanjen og produktene

Hvorfor blir man en buzzador?

• man liker å prøve ut nye produkter og tjenester
• man liker å diskutere med vennene sine
• man vil påvirke utviklingen av nye produkter

-Teksten er klippet fra Buzzadors facebookside.




 Her har jeg klippet og limt litt fra invitasjonsmailen som jeg kan sende til venner:

Hei.
Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!
Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.
Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.
Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.
Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er carci):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=carci 
Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken:
http://www.buzzador.com?refstr=carci&lang=NO
Hilsen Ann-Tove

Så hvis du og vil bli Buzzador er det bare å klikke på linken over ;)
Det eneste jeg får for at du klikker på linken min er noen poeng, jeg tjener IKKE penger på dette, det er helt frivillig.

Her er bilde fra kjøkkenet mitt rett før jeg fikk to venner på besøk som jeg skulle buzze til .


Jeg har før buzzet Uncle Bens ris og  forskjellige sauser, krillolje og nå Air Wick.

Da jeg meldte meg på kampanjen var jeg spent på om jeg i det hele tatt kom med, for jeg har meldt meg på mange som jeg har fått avslag på.  Heldigvis kom jeg med, og GJETT om jeg er glad for det! Pakken kom i posten, og jeg kunne sette meg ned  og nyte duften av air wick, og lese brosjyren som fulgte med.

Jeg har hatt flere koselige kaffebesøk hvor jeg har buzzet. Noen ganger har jeg ikke sagt noe, og noen ganger har jeg invitert venner for at de skal få se og lukte. 

I dag her jeg bare 3 pakker Air Wick igjen å gi bort, er du interessert?
-Du bør jo helst bo her i nærheten :)

2 kommentarer:

  1. Ser utrulig spennende ut.
    Hehe elsker jo både å prate om ting og er en liten geek som liker å prøve nye ting :p
    Kanskje noe å prøve på O.o
    Hva syns du om Air Wick pakkene du fikk ??
    Ønsker deg og dine ei hærlig helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Det er bare å klikke og registrere deg, og så får du bare se hvilke kampanjer du blir invitert til :) Jeg synes Air Wick er helt super! Det dufter godt på badet, og den jeg har i stua er en mildere lukt på. Har bare oppi en pinne, men for å få sterkere lukt kan man bare putte oppi fler pinner.

    SvarSlett