lørdag 25. februar 2012

Post :D


I går fikk jeg masse post. Jeg fikk bursdagsgave fra en brevvenn i Tyskland: lommekalender, postkortkalender - begge med hest på, klistremerker mm, + at jeg fikk flere kort i postkassa og. Det var utrolig koselig.
Helt siden tirsdag har jeg ligget med århundrets influensa. Det har vært skikkelig ille, jeg har ikke greid å gjøre noen ting, ikke en gang å kjøre mannen til flyplassen på torsdag da han skulle på jobb. Heldigvis gikk det en buss :)
I går kveld hadde jeg og sønnen min Thor-Magnus det hysterisk morsomt sammen. Siden jeg lå på sofaen måtte han stryke finskjorta si selv. Flere ganger greide han å brenne seg på jernet, og etter ei stund kom det ganske så spontant: Mamma, uansett hvor mange ganger jeg tar på der, så er det fortsatt like varmt!
Litt senere skulle han prøve noen badeshortser, for han skal i badeland i Bodø i morgen.. Det synet av en 14åring som fortvilt prøver å få på seg den ene shortsen etter den andre, og alle er for små... jeg lo så ille at jeg fikk problemer med å puste, og astmaen som jeg aldri er plaget med slo inn for fullt, og jeg måtte finne meg noe astmamedisin som var utgått på dato :p
Man har det morsomt selv om formen ikke er bra :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar