onsdag 8. februar 2012

Fibrodag.

I natt har jeg nesten ikke sovet. Jeg var helt bestemt på å ikke se på klokka hver gang jeg våknet, så jeg ANER ikke når jeg har vært våken, jeg bare vet at jeg har snudd på meg en million ganger i natt. I går var jeg på Shell på tur hjem fra stallen og kjøpte nydelige rosinboller til frokost i dag. Selv om natta har vært som den har vært sto jeg opp tidlig og dekket bordet til frokost. For min del ble det boller med smør og brunost og te. Det er vel definitivt noe av det beste jeg vet, men noe jeg aldri spiser. Legene finner ikke ut hva som feiler magen min, jeg får halsbrann av veldig mye mat. Brunost og gjærbakst av fint hvetemel er en værsting. Noen ganger synes jeg at jeg kan unne meg litt godt, og så langt har det gått bra :)

Kroppen min virker ikke i det hele tatt, og jeg har bestemt meg for å være hjemme fra jobb. Egentlig så føles det som jeg var på fylla i går, kroppen rister og skjelver, og skallbanken er til stede. Hehe - billig fylla det der i hvertfall!

Litt generelt om fibroen min: Jeg er blitt merkbart BEDRE de 2 siste årene!

O Lykke!

Det er mange færre dårlige dager nå enn det var for to år siden. Jeg tror det kommer av at jeg har bestemt meg for å bli i bedre form, og faktisk har greid det. I sommer gikk jeg mange fjellturer, hele høsten har jeg vært på Zumba 2 ganger i uken!!! De gangene jeg ikke har vært der kan telles på ei hand. Fantastisk! Jeg er og blitt merkbart bedre i armene :)

Smertene er blitt mindre, og kapasiteten min er blitt større. Det er godt når det går rette veien. Som de fleste gode bloggere burde jeg vel slengt med et bilde - det kommer ikke. Nå er det på tide å se på tvn med kroppen i horisontalen. Jeg er spent på hva dagen i dag kommer opp med, kansje jeg kommer meg såpass at det blir zumba i kveld? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar