tirsdag 18. mai 2010

Blomster :D Flowers :D

Jeg har kjøpt alle disse som jeg har plantet, det ble fint :)
I`ve bought all these wich I`ve plantet, it was fine.
Denne synes jeg er herlig, det er en plante jeg har hørt at jeg drepte da jeg var lita. Mamma plantet noen slike, og jeg måtte visstnok røre på den hele tiden. Den ser slik ut, men hvis noen kommer borti den bretter den sammen bladene, og det veldig fort, så det er litt morsomt. Den døde nok av stress... Jeg kom over den på blomsterbutikken, og MÅTTE bare kjøpe den.

This is a cool plant! My mom told me that I killed some when I was a little girl. Mom planted a few, and I just had to touch it, because when you do, the leaves fold together, and that very fast. I guess it died because of stress.. I saw one on the flowerstore, and I just HAD to buy one.Jeg måtte jo røre den for å få tatt et bilde :p

I just had to touch it to take a photo... :p





1 kommentar:

  1. Flotte blomster!
    Kul den "bretter seg sammen planten" :)

    SvarSlett