tirsdag 18. mai 2010

Akvarium / aquarium

Hvis du vil ta en liten titt i akvariumet mitt, så er du velkommen. Desverre var ikke glasset helt rent da jeg tok bildene, men det ble ok til slutt likavel. Av ca 100 bilder var det disse som ble ok. de siste tre ukene er jeg blitt bestemor til over 50 babyer, de har tre mødre, jeg får se om det kommer bilder av disse senere.
If you want to take a little look in my aquarium, you`re welcome. I`m so sorry that the glass was not clean when I took the photos, but it became ok anyway. I took about 100 pictures, and only these ones seems to be usable. The latest three weeks, I`ve become a grandma to over 50 babies, they`ve got three mothers, I`ll se if I can get some potos of those later.





En av mine favoritter: One of my favourites:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar