søndag 4. oktober 2009

Ull og tull...

På jobb har jeg jobbet litt smått med resirkulert ull. Det er ullgenstre som er tovet til det ugjenkjennelige. Jeg har klippet og sydd denne:
Jeg var ute på varemottaket en liten tur, og der så jeg en utrolig kul sak, en hvit sau som sto på egne ben. Jeg tok den med meg og bestemte meg for å lage en slik når det ble tid til det. Her er den. Den grå kreerte jeg av gamle ullgensere, beina består av ramma til en lampeskjerm og i beina er det ris. Herlig type!
Fredags ettermidag var jeg invitert til Tove i bursdag, og jeg måtte lage et kort. Jeg vet hun er veldig glad i ugler, så da mptte jeg bare lage et uglekort - men jeg hadde ingen uglemotiv. Løsningen ble å tegne ei selv ut fra ei fuglebok, og resultatet ble vel egentlig ikke så værst :)







3 kommentarer:

  1. Det var fint herlige skapninger kjekkt å bruka fantasien sin litt og!;-)eg lager steintroll der eg lager klovner,brurer osv,-)alt etter kva humør eg er i,det er veldig moro.ha ein fin dag klem Lisen

    SvarSlett
  2. Så flotte dyr! Falt ekstra for sauene!
    Du er så flink til å tegne! Så det kortet ble et kunstverk som skulle vært levert med ramme!

    SvarSlett