torsdag 29. oktober 2009

Frem fra glemselen

For en stund siden ringte X`n min (min sønns far) meg og fortalte at han hadde funnet noen bilder som var mine. De lå på hjemplassen hans, så jeg skulle få dem neste gang vi møttes. Jeg spekulerte veldig på hva det var, for jeg kan ikke si at jeg savnet noen foto. I alle fall, ei stund senere dukket de opp, bildene herer uklare for jeg har fotografert med mobilen.
Bildet over er i en serie på 4 tegninger, dette er den siste. Den første var bare konturer, nr 2 tenget i tre farger, hvit grå og svart, nr 3 var skravert med streker kun på skrå, og så denne. Det var en oppgave vi hadde da jeg gikk på tegning/form/farge.
De tre andre tegningene er nok borte for godt siden de ikke lå sammen med denne.
De to neste tegningene er datert -96, så de har jeg laget etter jeg var ferdig på skolen. Det morsomme er at jeg ikke greier å huske at jeg har laget dem i det hele tatt! MEn du verden det var gøy å få de tilbake, ja! :D






1 kommentar: