tirsdag 28. april 2015

Årets tøffeste!

Jeg kjenner en gutt som er 15 år. Kjempekjekk, høflig og fornuftig kar. For ei stund siden oppdaterte han sivilstatusen sin, det er vel ikke noe uvanlig at det skjer, men i følge oppdateringa er det en gutt han er i et forhold med.  Jeg må bare si at det er tøft gjort! 15 år og komme ut i offentligheten! All respekt til dere to! Måtte bare flere ha det motet dere viser! Jeg ønsker dere alt godt framover.

For mange mange år siden leste jeg ei ungdomsbok som heter "kysset som fikk snøen til å smelte". Det er ei ganske sår men likevel vakker historie. Jeg kom plutselig på at jeg skulle søke den opp på nett, og der fant jeg den som en kortfilm. Som vanlig er alltid bøkene best, og filmen kansje ikke av så god kvalitet,  men denne er absolutt verd å se.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar