mandag 6. mai 2013

Litt diverse

Lørdag var jeg ute med aller beste Vindy.  Vi var på ridebana og jeg testa litt galoppfatninger. Nå er det slik at hesten er utrent, og bana veldig tung og våt, så det ble bare ca 15 minutters ridning. Vindy var bare kjempesuper! Har vel aldri ridd så bra på bane før, hun bukka ikke en eneste gang. Aller beste Vindy mi.

I dag har Vindy reist fra meg for en stund. Hun blir borte fram til ca 28. mai. Ei på den lokale rideskolen må avlive en ponni, og spurte om å få låne Vindy fram til nyhesten kommer. Jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg syntes det var greit. Vindy er ikke SÅ langt unna, bare 25 minutter med bil. 

De siste kveldene har jeg holdt på med et ganske gammelt prosjekt. Jeg har heklet lapper som skal bli til et teppe. Ikke noe stress altså... Det er vel sikkert 2 år siden jeg holdt på med de forige. Nå har jeg totalt 20 lapper, og ble fri for blått restegarn.

Ah  - Her er jo alle lappene.  Regner med jeg må ha 8 i bredden, så det er lenge til det blir ferdig. 

Facebook er genialt :D En liten notis der om at jeg var fri for restegarn, så gikk det et par timer, så var jeg lykkelig eier av dette? Nå blir det sikkert 10 lapper til :D 

Men først skal jeg gjøre ferdig disse luene. Jeg holder på med den siste. Sånn blir det når man slenger med kjeften....  Speiderne "mine" var på kretskonkurranse i april, og jeg sa at hvis de kom til NM (altså kom på 1. eller 2.plass) skulle jeg lage dem luer..  De kom på en 2.plass ... jaja, bare å hive seg i heklinga :p Nå holder jeg på med lue nr 5. Det blir den siste - hvis jeg ikke skal lage en til meg og.



5510

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar