søndag 22. april 2012

Jeg har vært på Start Opp Salten kurs. Dette var 4. helgesamlinga, og vi var på hotellet  i Sulitjelma. Jeg lå på dette rommet::

Lunsjen lørdag var helt fantastisk bare se på bildet:



Salat med fetaost, karbonade og potet, kyllingfilet, noe annet kjøtt, potetsalat. Namm! Det var snadder!

Jeg har heklet i det siste og

Det er blitt tre brune og to orange sjal i mohair, Jeg synes de så så fine ut når de hang slik.
Sjal nr 4 i brunt er under hekling nå. 

På kurset holdt jeg på med dette innimellom. Det er laget av Oda garn fra Europris. Det gikk litt over 2 nøster på et sjal. Uten frynser ville jeg greid meg med to nøster. Sjalet er skikkelig mykt, jeg gleder meg til å bruke det :D

Og så en stor nyhet: Speiderne jeg er leder for var på kretskonkurranse i helga, de kom på delt 1. plass!!! Så i juni reiser de til NM ! :D Gjett om jeg er stolt mor og leder! Noe rett må jeg ha gjort sammen med dem :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar